Odstąpienie od umowy
Darmowy zwrot poprzez Paczkomaty Inpost
UWAGA: Posiadając konto w naszym sklepie możesz skorzystać z opcji „Darmowe zwroty”. Wybierz odpowiednią dla siebie formę zwrotu należności. Przy zwrocie na Saldo Klienta zwrócone środki można wykorzystać przy okazji kolejnych zakupów w sklepie internetowym. Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, ale będzie nam miło jak podzielisz się swoją opinią odnośnie zwracanego produktu.
- Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i kliknij „DODAJ ZWROT” w opcji ZWROTY PRODUKTÓW.
- Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot oraz produkty i ich ilości, które będziesz zwracać.
- W kroku "Wybierz sposób zwrotu produktów" kliknij zwrot poprzez Paczkomaty Inpost (pamiętaj, aby wybrać poprawny rozmiar przesyłki).
- W ostatnim kroku procesu dodawania zwrotu wygenerowana zostanie etykieta InPost wraz z instrukcją nadania. Wydrukuj ją i przyklej na wcześniej spakowaną paczkę. Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu i umieść paczkę w jednej ze skrytek.
- Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany zasilimy Twoje Saldo Klienta bądź zwrócimy środki na wskazane konto bankowe. Poinformujemy Cię o tym mailowo.
Samodzielna wysyłka
- Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i kliknij „DODAJ ZWROT” w opcji ZWROTY PRODUKTÓW,
- Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot oraz produkty i ich ilości, które będziesz zwracać,
- W kroku "Wybierz sposób zwrotu produktów" wybierz "Samodzielna wysyłka"
- Wybierz odpowiednią dla siebie formę zwrotu należności,
- Kliknij „dodaj zgłoszenie zwrotu”. Wydrukuj wygenerowany formularz i umieść go w przesyłce,
- Wyślij przesyłkę na wskazany adres.
- Środki zostaną zwrócone maksymalnie do 14 dni. Poinformujemy Cię o tym mailowo. W przypadku zwrotu zamówienia złożonego bez rejestracji konta uzupełnij poniższy formularz i umieść go w paczce. Wyślij przesyłkę na wskazany adres.
SUGARFREE SP. Z O.O / OMNIPACK
BUD. DC04 RAMPA 40
ALEJA KATOWICKA 66
05-830 NADARZYN
Pobierz formularz zwrotu
Wymiana
Masz prawo zwrócić zakupiony przez Ciebie towar bez podania przyczyny. Bez problemu możesz wymienić rozmiar lub zakupić ponownie inny produkt. Skorzystaj więc z formularza zwrotu i wskaż opcję zwrotu środków "na saldo". Dzięki temu, podczas kolejnych zakupów lub gdy otrzymasz zwrot, będziesz móc z nich skorzystać.
Reklamacja
Jeżeli otrzymałeś towar niepełnowartościowy lub jest on uszkodzony, skorzystaj z naszego kreatora do składania reklamacji, który znajdziesz po zalogowaniu się na swoim koncie na naszej stronie. Pomoże Ci on łatwo opisać wadę i dodać zdjęcia uszkodzonego towaru. Dzięki tym informacjom sprawdzimy zasadność reklamacji i wskażemy Ci właściwy sposób zwrotu. Darmową przesyłkę zwrotną uzyskasz dzięki naszemu kreatorowi reklamacji, który wygeneruje konkretne zgłoszenie dla reklamowanego przez Ciebie produktu.