Odstąpienie od umowy

Darmowy zwrot poprzez Paczkomaty Inpost

UWAGA: Korzystając z opcji „Darmowe zwroty” jedyną dostępną opcją zwrotu środków jest zwrot kwoty na Saldo Klienta. Zwrócone środki można wykorzystać przy okazji kolejnych zakupów w sklepie internetowym. Jeżeli chcesz otrzymać pieniężny zwrot środków zamiast zasilenia salda Twojego konta – nadaj paczkę na swój koszt. Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

  • Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i kliknij „DODAJ ZWROT” w opcji ZWROTY PRODUKTÓW.
  • Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot oraz produkty i ich ilości, które będziesz zwracać.
  • W kroku "Wybierz sposób zwrotu produktów" kliknij zwrot poprzez Paczkomaty Inpost (pamiętaj, aby wybrać poprawny rozmiar przesyłki).
  • W ostatnim kroku procesu dodawania zwrotu wygenerowana zostanie etykieta InPost wraz z instrukcją nadania. Wydrukuj ją i przyklej na wcześniej spakowaną paczkę. Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu i umieść paczkę w jednej ze skrytek.
  • Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany zasilimy Twoje Saldo Klienta. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Samodzielna wysyłka lub zwrot w wybranym punkcie obsługi zwrotów

  1. Zaloguj się na swoje konto na naszej stronie i kliknij „DODAJ ZWROT” w opcji ZWROTY PRODUKTÓW,
  2. Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot oraz produkty i ich ilości, które będziesz zwracać,
  3. W kroku "Wybierz sposób zwrotu produktów" wybierz "Samodzielna wysyłka" lub „Dostarczę osobiście,
  4. Wybierz odpowiednią dla siebie formę zwrotu należności,
  5. Kliknij „dodaj zgłoszenie zwrotu”. Wydrukuj wygenerowany formularz i umieść go w przesyłce,
  6. Wyślij przesyłkę na wskazany adres lub dostarcz zwrot do wybranego punktu obsługi zwrotów,
  7. Środki zostaną zwrócone maksymalnie do 14 dni. Poinformujemy Cię o tym mailowo.
  8. SUGARFREE SP. Z O.O / OMNIPACK
    BUD. DC04 RAMPA 10
    ALEJA KATOWICKA 66
    05-830 NADARZYN

Wymiana

Masz prawo zwrócić zakupiony przez Ciebie towar bez podania przyczyny. Bez problemu możesz wymienić rozmiar lub zakupić ponownie inny produkt. Skorzystaj więc z formularza zwrotu i wskaż opcję zwrotu środków "na saldo". Dzięki temu, podczas kolejnych zakupów lub gdy otrzymasz zwrot, będziesz móc z nich skorzystać.

Reklamacja

Jeżeli otrzymałeś towar niepełnowartościowy lub jest on uszkodzony, skorzystaj z naszego kreatora do składania reklamacji, który znajdziesz po zalogowaniu się na swoim koncie na naszej stronie. Pomoże Ci on łatwo opisać wadę i dodać zdjęcia uszkodzonego towaru. Dzięki tym informacjom sprawdzimy zasadność reklamacji i wskażemy Ci właściwy sposób zwrotu. Darmową przesyłkę zwrotną uzyskasz dzięki naszemu kreatorowi reklamacji, który wygeneruje konkretne zgłoszenie dla reklamowanego przez Ciebie produktu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel