Zwrot, wymiana, reklamacja

1. Spakuj produkty oraz dołącz formularz

Przy dokonywaniu zwrotu postępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na formularzu dołączonym do przesyłki. Znajdziesz go także tu (plik do pobrania).

Nie musisz zwracać produktu w oryginalnym pudełku. Prosimy jednak o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

2. Na zwrot masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Produkt możesz zwrócić nam na dwa sposoby:

- Pocztą Polską lub dowolnym kurierem na poniższy adres:

Sugarfree Sp. z o.o. / Omnipack
Ożarowska 40/42 (dok D3)
05-850 Duchnice

- lub osobiście do naszych sklepów stacjonarnych
https://sugarfree.pl/contact.html

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub z dostawą do paczkomatu. Koszt zwrotu pokrywa Kupujący

3. Po otwarciu przesyłki i sprawdzeniu produktu, Dział Zwrotów przyjmie Twój zwrot, o czym powiadomimy Cię w wiadomości email.

Pamiętaj! Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - w tym zabrudzeń po pudrze czy wszelkich zapachów

4. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty
odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności zostanie dokonany na numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność lub w przypadku zamówienia za pobraniem na rachunek wskazany w formularzu zwrotu.

O zwrocie środków powiadomimy
Cię mailowo.

1. Zwróć produkty

Wymiana towaru polega na zwrocie wybranych produktów, a następnie na złożeniu i opłaceniu nowego, niezależnego zamówienia.

Aby dokonać zwrotu postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu produktów.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć od razu po przymierzeniu produktu i stwierdzeniu, że nie spełnia Twoich oczekiwań. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor produktu. Opłać swoje nowe zamówienie.

Dokonałaś zakupu z rabatem, ale potrzebujesz innego rozmiaru?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Tel: 577 699 982
email: pomoc@sugarfree.pl

1. Spakuj produkty oraz wypełnij formularz

Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz (plik do pobrania). Opisz wszystko dokładnie, wypełniając wszystkie pola i sprawdź czy podane przez Ciebie dane są poprawne.

Formularz dołącz do przesyłki. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie produktu.

2. Wyślij produkty

Reklamowany produkt należy odesłać Pocztą Polską lub dowolnym kurierem na poniższy adres:

Sugarfree Sp. z o.o. / Omnipack
Ożarowska 40/42 (dok D3)
05-850 Duchnice

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub z dostawą do paczkomatu.

Zachowaj potwierdzenie nadania wraz z widoczną
kwotą za przesyłkę.

3. Poczekaj na decyzję reklamacyjną

W ciągu 14 dni otrzymasz wiadomość z decyzją:

- w przypadku naprawy produkt zostanie odesłany do szwalni, a następnie niezwłocznie do Ciebie;

- jeśli zdecydujemy się na wymianę, Dział reklamacji w ciągu 3 dni roboczych wyśle Ci nowy produkt;

- natomiast jeśli zadecydujemy o zwrocie środków to przelew nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni. Zwrot środków zostanie dokonany na numer konta, z którego otrzymaliśmy płatność lub w przypadku uzamówienia za pobraniem, na rachunek, o który poprosimy w wiadomości z decyzją reklamacyjną.

Zwrot za przesyłkę reklamacyjną zostanie wykonany odrębnym przelewem.

#SUGARFREEGIRLS